Sportlov

Publicerad 2008-02-26 22:19:02 i Allmänt,

Har helt och hållet tappat suget för bloggen.. Visst det är kul att skriva och få tillbaka blickar vad man har gjort och så.. men ah, vad ska man skriva? Sportlovet har precis börjat, och det kommer säkert bara svepa förbi som en vind.. det är endå bara tisdag men kommer vara söndag rätt fort tror jag. Måste ta vara på min lediga stund och få ut nått kul av det. Ska nog spendera många timmar till att sova ut, det behövs verkligen. Så man kan ta nya tag när skolan drar igång igen. Även åka ut på något äventyr blir det nog får vi hoppas på. Men mest blir det nog att umgås med nära och kära.
Åkte faktist runt till olika ställen igår där dom säljer balklänningar med jessica för att kolla ut någon klänning jag kan bära på 9:ans bal i sommar. Långt kvar i know, men det gäller att vara ute i tid om man vill ha den klänningen som sitter perfekt och ser snygg ut. Jag hittade mig ifall en tillslut efter att fått upp hoppet och lite mat i magen. För det är inte kul alls att kolla på klänningar om man inte har ätit något på hela dagen, då är det ifall inte kul att vara i min närhet kan jag ju säga. Som sagt, jag hittade mig en balklänning. Blev en grön blå acktig som skiftade i någon nyans, men vilken färg då vet jag inte riktigt. Den var ifall enkel och fin, jag gillade den. Ville heller inte ha för mycket krimskrams och ståhej under 9:ans bal, det är ju bara 9:an.. inte så stort som studentbalen. Så jag lägger ner mer tid och pengar på studentbalen. Men håruppsättning och sminkning inför 9:ans bal är också redan bokat :) Så det är bara lite små saker som ska inhandlas sen är jag så gott som klar med planeringen inför 9:ans bal. Eller en liten eller kanske stor sak är väll kvar, men vad tänker jag inte avslöja.

vem vet, kanske jag får upp hoppet för min blogg igen.. det återstår att se.
finns kanske varken ork, tid och nöje till att sitta och skriva blogg. Men som sagt, den som följer den får se.

Ha ett bra lov, ni som har det vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela