Bajkis

Publicerad 2008-01-26 17:44:20 i Allmänt,

gårdagen hos karro var great! :d
verkligen super kul ;d
rätt folk, rätt humör, rätt allt! :p

Vaknade upp med kläder, smink och äcklig hos karro, inte mycket sovande inatt.. var tvungen att dra typ 10 för att jag skulle iväg och spela match på morgonen som jag verkligen inte kände för.  Men gick väll endå bra på matchen, inte för mig då utan att vi vann med 7-2 tror jag? good work girls! :)
efter matchen drog jag hem och duscha och sådant, sen bar det av till bergvik med papsen! :) Hittade mig enbart ett par skor, hade verkligen inte någon sug för shopping idag inte, skulle hellre vilja dega framför tv:n med våfflor som inte blev inatt :p (sofie, jag är besviken) men så blev det ju då inte, har varit igång hela dagen lång.. så nu borde jag ta mig samman och laga tacos med pappa, sen tar jag min feta godispåse och lägger rot i soffan resten av kvällen!

haré bäääst, peace out!


image11

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-01-27 16:32:27

härligt seg jag bar på matchen då!:p
du var bäst!:D

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-27 18:25:16

gött att ni vann då, även att alla kanske inte var på topp:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela