chill

Publicerad 2008-01-13 16:46:36 i Allmänt,

gårdagen var väldigt mysig! :) hemma hos karro med emilia, lovisa och karro dåra :p satt bara och snacka om allt möjligt, ni är guld värda tjejer! <3

Idag har jag bara haft slapp dag :p man behöver ju sådana dagar också!
städade rummet som var väldigt välbehövligt, jag måste skärpa mig med att hålla rent och fint på rummet, jag lyckas aldrig, men nu jävlar! :p
gjorde ansiktsmask och la mig å läste lite om andra världskriget som jag har lite ångest att jag knappt har börjat på.. och det måste jag också skärpa mig med att ta tag i saker och inte dryga ut så på det!
anyway.. åkte och handlade med mamsen å papsen förut också, där man även träffa emma som knappt kände igen mig pga att jag har fixat lugg :p hon blev helt chokad (på det bra sättet hoppas jag) alla man träffar på som man känner säger ifall att jag ser helt annorlunda ut, till och med mamma och pappa känner inte igen mig :p höhö
kul med förändringar ibland faktist! :)
och nu sitter jag här, helt tom i huvudet enbart för att jag ska skriva om andra världskriget.. orkar man? nääj..
alla vet vem hitler är hoppas jag? och varför ska vi skriva om nått som har hänt flera hundra år sedan, eller kanske inte så långt tillbaka men endå.. visst, allmänbildning kallas det. men jag orkar seriöst inte sitta å skriva om några gubbar som springer eller vad dom gör mellan land till land och dödar varandra.. det är så många länder som är inblandade i det så man blir helt förvirrad när man skriver om det :p
och inte nog med det, jag har halva ondskan boken kvar att läsa ut innan torsdag. lycka till anna, lycka till.
kan jag inte bara få ett lov till, just precis nu så kan skolan börja igen typ när jag är 40 år eller nått? jag känner verkligen inte för att gå i skolan.. men nu slutar jag gnälla innan ni blir enu tröttare på mig en vad ni redan är! :p
senare ska jag ifall ut å gå så jag rensar hjärnan lite.. ska bli gött.

ha ett bra liv!
HÖRS!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-14 17:18:59

Tja anna :DD nu ska vi börja kommentera här på varanndras bloggar, eller vad säger ni tjejer?:p hah :D ha de gött! ;)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-15 22:04:15

hah, ja vet :) ja är fan förvånad över mig själv att jag tränat så bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela