Friday! :)

Publicerad 2008-01-25 17:21:12 i Allmänt,

Så är det fredag och det är helg, känns skönt! :D
Hade vikarie på b-språket idag eftersom min riktiga lärare var med om bilolyckan som stog i tidningen, men som tur var gick allt bra! :) ifall, håkan hette han, uj uj uj vilken senil gubbe, men fan vilken sköning! han borde man ha i flera ämnen! :D haha.
Efter skolan åkte jag in till stan för att cheka rean på gina! :) men hittade ett par frank dandy trosor och en tunika på mq och ett halsband! :) fick även ett linne av jessica som hon inte ville ha pga av att det var för stort, så det fick jag! :) jätte fint var det! :p.
Nu ska jag upp och duscha även äta lite godmat snart, luktar fläskfile med potatisgratäng! :) muma det!
senare ikväll blir det folkmassa hos karro! ;) (nöjd karro, att jag inte kallar det party? ;d)
aya, så det blir kul hoppas jag! :)


Tack för att du finns, jag ser upp till dig! <3

Ha en rolig fredagskväll, ring mig om du har tråkigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela