grattis emilia! :)

Publicerad 2008-01-17 15:02:58 i Allmänt,

Så var sötnosen 15 år! :) hoppas att din dag blir bäst! <3

jag sitter nu i skolan slutar faktist tidigare idag! :p göttans!
och jag är inte klar med andra världskriget heller, jag skrev en hel del igår men ska skriva mer idag :p
Har även grymt ont i magen också.. inte kul.. blir att äta björnbär senare, det sägs att det är bra mot magont :p en myt kanske, vad vet jag ? :p
sitter ju nu i datasalen med lovisa och magdalena plus anki då som jobbar här :p Hon jobbar i skolans datasal, britst på jobb eller? hon lär inte få ut mycket i lön över att ha koll på skolans datasal, synd om henne jöö! :)
slutar om 15 minuter så det är bäst att jag loggar ut, orkar även inte sitta vid datorn :p även inte blogga, för det suger det med, men bloggar det gör jag haha. aja, kanske är kul för er att läsa om mitt liv i min blogg :p haha

Hörs!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-17 15:33:32

grattis till henne!

Postat av: lovisa in tha house:p hahaha :D

Publicerad 2008-01-17 19:19:03

ja då anna, där är askul att läsa om ditt liv :p hehe :)

Postat av: emilia in tha house

Publicerad 2008-01-17 23:17:18

haha, snyggt namn här ovanför jag har :p
taaack söto annoo!:)
och det är roligt att läsa om ditt liv!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela