hey ho!

Publicerad 2008-01-24 20:40:23 i Allmänt,

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva här, just precis här på blogg! :p
Känns som att allt jag skriver är bara massa onödigt skit som inte ni bryr er om! :d Men.. det är min blogg, mitt liv! du behöver inte läsa min blogg om den är så tråkig! :)
Inte för att någon har sagt att min blogg suger, tvärtom! :p det är bara jag som inbillar mig att den är tråkig för er! :)
tycker ni ska lyssna på Roxette - Listen to youre heart, guud så bra, väldigt gammal men bra! :p

Fick ju både dataförbud och mobilen tagen för några dagar sen, gissa om jag var död dom..3 dagarna jag vad utan min mobil och dator! mjo.. í´ts sucks! Men som tur var eller nej inte tur, anyway, så hade vi prov i skolan både dom 3 dagarna, no som gick hyffsat bra, var kryss frågor så det gick bra! :) godkänd ifall blev jag! sen matte som jag kugga direkt på, hade dock inte pluggat väldigt bra innan, vilken jag verkligen ångrar! så jessica, nästa gång vi ska plugga matte måste vi plugga matte, inte sätta oss och lira guitar hero!
Väldigt lite folk är vi i klassen nu, sjukan har slagit stort just nu, en hel drös som är sjuka! :p jag var sjuk förra veckan tror jag? eller om det var i början av denna? nej det var helgen jag var sjuk, så var det! :p freda, lörda,söndag! :p nu hostar jag bara en hel del :p men jag överlever, är inte som **** och ***** haha ! :D
måste säga att jag sitter och lyssnar på westlife - all out of love, gud så bra den är igentligen! jätte länge sen jag lyssna på den, alltid kul med gammla godingslåtar! får verkligen minnen av vissa låtar, tänk så många folk och stunder som försvinner.. just precis vad ska jag inte ta upp nu!
Imorgon är det fredag, vilket mot kvällningen blir å ha kul med massa folk, ser fram emot det! :) Kul att träffa patrik larsson och även camilla igen, riktigt länge sen jag såg båda er två! även annat roligt folk blir det också! :) (i hope)
Men nu ska jag nog bli lika inne i handbollsmatchen som jag var förut, satt och klappa händerna och skreck, ja jag anna johansson gjorde det, helt ensam i soffan framför tv:n. haha! :)

ska inte skriva Hörs! om du tror det, nej nu skriver jag typ.. ha en bra torsdagvkväll ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela