lugg och sånt

Publicerad 2008-01-12 20:17:40 i Allmänt,

matchen vann vi med 5-0 mot sjöstad! :)
drog hem å duscha och spelade lite crash.. sen fick jag ryck och klippte av mig håret, så nu har jag lugg :p ser lite ovant ut, men nice blev det! :p (för att vara jag som har gjort.)
Snart ska jag hem till karro med lovisa och emilia, vad vi hittar på återstår att se! :) blir nog massa prat om hur lovisa har haft det utomland, hon lär ju vara ruskigt brun också! :p skönt att du är hemma ifall lovisa och att du har haft det härligt där borta! :p
skulle inte sitta fel med en utomlandsresa just nu faktist, bort från allt regn å rusk :p men det är bara att leva med de svenska vädert och se fram emot italien i sommar! - lääängtar grymt mycket! :d
sitter och sneglar på godisskålen som står brevid mig, om jag ska ta med mig den och sätta mig hos pappa å daniel å kolla på hockeyn tills karro hör av sig! :p jo, det blir nog så! :)

Michelle Branch - Everywhere - älskar´n!


Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela