måndag och skolan..

Publicerad 2008-01-28 17:03:54 i Allmänt,

jag ville verkligen inte gå upp i morse, var så varmt och skönt i sängen! :) så jag låg och drog mig till halv 9 :p sen var jag tvungen att gå upp för jag började 9.
På hålltimman idag gick jag, karro och jessica hem till mig och åt makaroner :) sen tog vi en cykel och skulle skjutsa alla 3 på en, men det gick som det gick.. :p
fixa även gynmasieansökan hos anders idag, så nu har jag valt 6 st val blev det :p med sam/webb/media på infokomp som första val ;d
På no:n så forska jag och julia fram DNA:t på en banan ;d väldigt trevligt! :)
på idrotten var det jag som höll i den, blev innebandy, gick väll sådär :p alla tyckte det var roligt å så men kunde väll vara roligare faktist :p menmen..
nu ska jag plugga på redovisningen jag har med magda imorgon om andra världskriget! :) sen ska jag ta det lungt, har så jävla ont i smalbenet.. vad jag har gjort vet jag inte, kände av det redan i fredags :p

men vi hörs, hade braaa!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-01-28 19:32:19

vi fick fram det bästa DNA:t, fast jag måste medge att du var dryg på att få fram den där vätskan ur tratten:d hähä!

Postat av: emilia

Publicerad 2008-01-28 20:16:42

just ja, vi har redovisning.. hade glömt det!:O
nu blir det plugg på det!:p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela