marie picasso!

Publicerad 2008-01-05 18:58:00 i Allmänt,

så kom ju våran kära idol-vinnare till karlstad. så det skadar ju inte att åka in och kolla på henne :) galet mycket folk, tror nog hälften var småbarn :d så vid scen stog anna och lisa plus några hundra småbarn bänkade!
blev lite besviken när hon enbart sjöng 2 låtar.. :p men bra ifall!
en liten fika blev det för sofie, emma och marko efter. (jag hade inga pengar och lisa dricker sheakar ;d) så jag och lisa gjorde dom lite sällskap istället!
men nej, nu ropar min mage på mat.. ska dra med mig mor till maxi för hårspray och en sallad måste inköpas! :) 

hörs!

                                                                     

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-01-05 23:13:52

jag var också i stan och kollade på marie :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela