nyyyyyår/1 januari!

Publicerad 2008-01-01 13:51:56 i Allmänt,

så var det nytt år och nya möjligheter! :) varför inte börja året med att fixa en blogg? ;) (om jag nu fattar hur den funkar, det återstår att se) ifall..
nyår igår, började att äta en go mat tillsammans med familjen, även en jätte god efterrätt. väldigt mysigt! senare drog jag ut och träffade massvis med trevligt folk. Det blev en helt lyckad kväll, raketer, skumpa och inga sura miner, jag är hel nöjd med kvällen/natten!
var vore inte ett nytt år utan några nyårslöften..(om man nu kan hålla dom förstås.. )
jag har ifall lovat mig själv att sitta mindre vid datorn, även börja gymma och gå ner i vikt och bli smal, ett måste!  äntligen idag kom snön, om den är här för att stanna vet jag inte, men hoppas på det. jag är grymt sugen på att dra ut till backen och åka slalom utan att bryta några ben på mig själv eller på andra. (syftar på karro)


image2


idag (1 januari) har jag varit och fikat hos min faster som fyllde hela 50 år för några dagar senare :) får väll se om hon styr upp fest i helgen dåra ;d efter att jag kom hem därifrån gick jag över till lisa, och bestämde att jag skulle även sova där! så sitter man här hos lisa, och är aspigg, jennifer och lisa ligger i sängen och sover sött. jag gick upp för att jag inte kunde ligga still i sängen, jag har helt och hållet vänt på dygnet.. så jag gick upp och datorn blev!
nördat lite buzz idag också, men lisa och jennifer :) såklart förlorade man hö-hö.. men inga sura miner för det inte, vänta bara så ska jag visa er vem som äger på guitar hero! ;) haha.
ni ska bara se hur söta dom är när dom ligger och snosar och sover! , synd bara att ni inte är här och få se på dom ;) ska upp tidigt imorgon också för att lisa ska iväg och sätta i hårförlängningen som för övrigt är grymt snygg och passar lisa perfekt, så långt och fint hår lär hon ju få ifall :) ska även sola imorgon!
ska nog börja lägga mig brevid dom små sovande godningarna och slumra till jag med, om man nu får plats vill säga! alla vet väll att lisa är en höjdare på att fläka upp hela sängen. (ah, jessica hon är värre en mig) aja.. god natt folket, nu beger sig anna till sängs, om jag somnar innan morgonen är en annan femma.

hörs!

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2008-01-02 21:40:29

anna, du ÄR redan smal!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela