Onsdag eller vare torsdag?

Publicerad 2008-01-31 16:21:21 i Allmänt,

gud vad denna veckan har gått fort :o helt inställt på att det var onsdag idag.
Idag i skolan var det pratiskt prov i hemkunskapen, skulle baka bröd :) gick super bra, måste säga att dom smakade väldigt gott :p tror jag nog dom andra tyckte också eftersom alla ville ha hela tiden :d höhö
När vi hade hemkunskap går även brandlarmet, några hade eldat på brandsaken så det satte igång, höm.. undra vilka det var ;)
Kollade igenom årets natilonella prov på svenskan idag. Fatta vad nervös jag är inför nationella,  dom börjar redan nästa vecka! jag kommer dö!
Temat idag var hyffsat kul faktist. bestämde lite manus och sådant inför våran uppselning av "onskan". Vi var bara 8 st sista lektionen, rätt chill ;d alla är sjuka ;d höhö. det går mycket feber och ont-i-halsen sjuka troligtvis :p
så det var bara jag å matilda som fick bestämma manuset inför ondskan eftersom jocke och pernilla inte var där :p Ser verkligen fram emot när vi spelar upp det, kommer att bli super bra ;d right matilda ;) haha!
Idag ska jag bara ta det lungt, se på oc eftersom dom har slutat sända det på tv:n.. så det blir att kolla på boxarna istället! :)
Nu får alla i klass 9D som läser detta som är sjuka krya på sig! för det är rätt tomt utan endel i skolan!

Vi hörs, ha det bäst.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-01-31 17:41:24

Nej, du får oändligt många kilo med pussar såklart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela