orka!

Publicerad 2008-01-19 16:16:58 i Allmänt,

igår var jag med folk och kollade på "bäst på öa" väldigt roligt, fast endel matcher var dryga :p Hade även feber när jag var där, men var faktist väldigt pigg, men lite senare blev det bara jobbigt och både jag å lisa var trötta så vi gick hem lite tidigare! :p rolig kväll/natt ifall.
idag vakna jag helt svettig och varm.. har 39 grader i feber... orka att vara sjuk, illamående är jag också, inte alls kul. Har legat i soffan hela dagen och kollar på tv, hoppas att jag blir bra snart! för jag orkar verkligen inte vara sjuk, det suger!
Nu ska jag sätta på någon bra film! :)

Hörs!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-19 17:10:56

krya på dej, hoppas att du blir frisk snart :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-19 19:13:19

hah, aa för det gjorde hon, och en coola:p hah :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela