riktiga män idag, kvinna!

Publicerad 2008-01-02 20:10:41 i Allmänt,

inte mycket sömn för min del inatt inte, jennifer är att en jävel på att slås och sparkas när hon sover, även la sig på mig också.. hon sov ifall skönt tror jag? själv låg man intryckt i väggen nästan hela natten!
vi gick upp vid 10 tiden och började plocka ur alla grejer ur lisas rum, det nya golvet skulle in ;d
sedan in till stan för att kolla om någon frisör kunde fläta i lisas hårförlängning, men icke.. så vi åkte och solade! (: nu har man fått färg ifall, men lisa är fortfarande några nyanser brunare en jag! he-he.
kom hem och forsatte med golvarbetet med att slippa lister som var ett jäkla svårt att få bort lim och färg från, sedan målade vi dom. såg så gott som nya ut faktist, väldigt bra gjort av anna och lisa! :)
nu ska jag käka tjockpankaka! (:

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela