simning

Publicerad 2008-01-30 21:07:30 i Allmänt,

pratat med sats idag, eller mamma gjorde :p om att jag ska börja träna där! Men nääj.. blir när jag börjar gymnasiet istället, så jag får hålla ut...
Efter det följde jag med mamma till deje och simmade lite, väldigt skönt! :) chill i bubbelpoolen helt för oss själva hade vi ;d snacka om gött :p
simmade några vändor till och sedan basta vi, väldigt skönt! :)
juste, på vägen dit var jag väldigt hungrig så vi svängde förbi max och skulle köpa mat, tog i luckan drive in eller vad det heter, fan vad kul det var ;) haha, right jessy ;) aru, sådan mor sådan dotter må jag säga! :p
Var även nära på att köra av vägen för det var så halt, huu vilken panik vi fick! men gick bra som tur var :) vi höll oss kvar på vägen hela vägen, så lung bara lung ;-) fasktist så har jag tänkt å gå och sova nu, jag är grymt trött :p

godnatt, haré gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela