sista dagen på lovet.

Publicerad 2008-01-07 17:39:30 i Allmänt,

sista dagen på jullovet, det har gått för fort. Snön kom ju tillslut ifall och kommer nog försvinna lika fort igen tror jag ?! :p men aya.. åkte in till stan idag en snabbis, men orkade inte vara kvar så drog hem direkt igen typ :d
kom hem och var iskall och asblöt :p så mjukis blev med en kopp latte plus, oc på tv:n med adam brody <3, då smälter man ;) hö-hö.  
senare ikväll blir det träning, känner kanske inte för att träna nu, min träningsverk är inte över, fast visst, man ska träna bort sin träningsverk har jag hört. (maybe.. maybe not) men aya, träna blir vore sig jag vill eller inte, för jag måste :p
nu blir det att lira guitar hero
och imorgon börjar det ju igen, IMORGON.. komma igång med allt igen, prov, lärare som tjatar om allt.. nationella proven och sista terminen, sen är det hejdå mörmon och 9D.. fatta vad jag kommer sakna ihjäl mig, jag vill inte lämna varken mörmon eller världens bästa klass! :'(
Nej, nu är det nog bäst att jag slutar. blir bara gråtfärdig över att se vad jag framför mig att klara av... (om jag nu klarar av det, återstår att se)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela