sjuk..

Publicerad 2008-01-18 11:02:58 i Allmänt,

världens jobbigaste natt.. kunde knappt få en blund pga att jag frös och svettades så mycket det visade sig att jag hade feber.. även hostade som en galning.. väckte även mamma å pappa för att jag hostade så, men dom somnade om som tur var :) men inte jag, så jag har varit vaken sen 4 i natt, så ringde jessica vid typ 8 och hon hade solat igår och var knallröd i ansiktet så hon skulle inte heller till skolan :p så där låg jag helt död i sängen med högtalaren på i mobilen (jessica, det kändes visst som att du var där ;d) inte för att jag var så värst social i telefonen men Jessica var klar vaken och sjöng för mig istället, väldigt vackert :p
somnade i ca 2 timmar senare, gött de ifall :p sen gick jag upp å gjorde iordning men kopp med option och en macka, sen nördat oc hela morgonen, ska även kolla mer nu när pappa kommer hit med min olivens sallad! :) mums!
Tycker synd om er där i skolan som ska äta typ rester idag ;) hähä! :d
fårse hur jag mår senare om det blir någon bäst på öa ikväll. :)

Hörs!

                                          
                                                            

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-01-18 13:26:38

Naw, krya på dig! :)
vi fick visst god mat i skolan! Kyckling, ris och currysås, asgott! ;d

Postat av: emilia

Publicerad 2008-01-18 13:29:15

krya på dig söto anno!:)
och maten var god i skolan!:)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-18 16:00:09

va synd om dej anna.. hoppas att du blir frisk snart :) heh, och ja, nu var du lite kul anna, du har ju de fakitskt lite varmare till skillnad från mej, så du behöver inte vara lika avundsjuk:p heh:)
krya på dej :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-18 16:10:30

dom vann :D målvakten var as bra :) hoppas bara att dom fortästter och vinner du :D men ska du med på innebandyn, såg att du skrev till emilia att du mådde bättre?:):)

Postat av: emilia

Publicerad 2008-01-18 22:56:28

härligt att höra att du mår bättre :)
men jag ska inte med på innebandyn, ska upp och spela match tidigt imorgon, men ha så kul :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-01-19 12:07:28

hah, ja jävla återläsning vettu, fan va jobbit:p måe du bättre idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela