söööndag!

Publicerad 2008-01-27 10:39:40 i Allmänt,

Var så jävla trött igår så jag gick och la mig vid 9 och somnade på dirren ;d Så vaknade jag vid 9 imorse också, kände mig utvilad och pigg så det var skönt det :p gjorde iordning lite frukost och satte mig vid tv:n och kolla på rasten på disney chanel, guuud vad jag älskar det! :)
Blev sedan lite rastlös så jag satte mig och planerade min idrottslektion som jag ska ha imorgon! :) så nu är det planerat och klart, innebany står på listan men lite roliga övningar som klassen ska klara av att genomföra, men det är nog ingen match för dom, alla fixar det :p jocke är ifall grymt glad att det är innebandy imorgon, bra det ifall :)
så vad händer mera idag då? funderar på att ut å gå en timme eftersom det är soligt och fint ute och lite motion skadar inte, kör nog lite styrka efter det! :p
och jag har sådan ångest så jag hatar mig själv just nu, så jag behöver lite tid för mig själv så nu går jag ut!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela