tisdag!

Publicerad 2008-01-29 21:36:35 i Allmänt,

varför är det alltid skönast i sängen när man måste gå upp? just när det är skola, då är det som skönast. På helgerna är det inte lika skönt, för då kan jag inte ligga still utan måste upp direkt.. aya, så är det :p
Tisdag idag om du inte visste det ;d Skola som vanligt, hade redovisning om hur sverige var under andra världskrget, gick väll sådär, vi var inte så värst på lästa och hade glömt reflektionen så vi kom bara på nått helt plötsligt just under redovisningen :p
skulle igentilgen vara städ/mat tant med jocke idag i skolan, men fick höra att det var toaletterna vi skulle städa så dissa både jag å jocke det! aldrig i livet att jag tar i skolans toaletter, nej det får städtanerna göra själva :p hoppas bara att jag å jocke slipper städa framöver bara ;d
Efter skolan idag hängde karro med mig hem :) vi satt å prata lite, gick sedan till mörmohallen för att kolla om det var några roliga som hade träning, men icke det var 93 killar :p cute boys ;d (eftersom alla tycker att jag "tänder" på små killar) men jag tycker bara endel är söta, so what? aya.. nog om det :p
Vi gick hem igen och lirade lite guitar hero, sen blev det våfflor som smakade väldigt gott eftersom det var karro som gjorde dom och jag gräddade dom, sicken teamwork ;d
Klockan 8 satt vi bänkade framför tv:n för att äntligen kolla på gossip girl som jag pratat länge om nu, hähä :p
Det var faktist väldigt bra! :) slår nog stort i sverige också skulle jag tro, det är ju stort i USA ;d sägs att det är likt oc, då är det bara bra, för oc är bäst! :p

hejdå! :)

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2008-01-29 21:52:20

gossip girl var riktigt bra :)
det liknar ju lite oc för det är samma person som har skapat både gossip girl och oc :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela