21-22/8 göteborg!

Publicerad 2008-07-24 13:19:34 i Allmänt,

Dagarna bara springer iväg och vi börjar med stora steg närma oss den 27 agusti då vi drar till öland kööhlersgirls, jag är riktigt pepp även ni också hörde jag? ;d Tills den dagen kommer får man bara ta dagarna som de kommer vilket också jag kommer göra med en och annan packningsdag eftersom jag måste packa till två komande äventyr!
Ett av äventyren har jag redan bockat av som blev göteborg med papsen! Det var helt underbart kan jag redan nu säga och jag hoppas att vi gör samma sak igen och igen osv..

Ingen sovmorgon på måndagsmorgonen blev det men det var de värt drog iväg det gasen i bott mot goa göteborg. Väll framme i göteborg cheka vi in på hotellet och lämnade väskorna för att sedan bege oss ut på shopping med ett stort S.
Vi sprang på nordstan och andra gator i hela 8 timmar med en massa kassar att bära. Runt 8 var vi tillbaka till det fina hotellet då jag lyxa till det lite extra med ett bubbelbad med nyköpta badbomber md doft av rosor som jag la i badkaret så det skummade till riktigt ordentiligt. La sedan en ansiktsmask plus inpakning i håret och plasera mig i badet med en tidning i handen och ett glas med tropiskt juice brevid mig där låg jag och njöt till max. Avsluta det hela med att fila och smörja in mina fosingar och där med var jag ren och fräsch.
Blev ingen sovmorgon på tisdagen heller men det gjorde verkligen ingenting för man ville ju inte missa det omtalade hotellfrukosten som var hur underbar som hellst. Synd bara att man inte får en sådan frukost här hemma..
Mätta och belåtna och riktigt nöjda med hotellet cheka vi ut och begav oss sedan till ett mysigt ställe lite utanför göteborg där det fanns ett shoppingcenter precis vid havet med en liten marknad vid havskanten.
Efter att ha gjort fynd även där begav vi oss sedan hem mot karlstad igen trötta och sletna men vi hade haft två helt underbara dagar tillsammans!
Och pappa, tack för att du finns! ♥


               

annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela