Bli pigg och lycklig av chokladmassage..

Publicerad 2008-07-03 00:13:17 i Allmänt,

Min energi är nere i bott..
Känner mig riktigt sleten i kroppen men håller ögonen öppna ett tag till om det går vill säga...
Har jobbat och slitit hos farmor idag. Hjälpt henne i trädgården med att klippa gräset, klippa bort grenar och buskar m.m. Det tog rätt hårt på krafterna med stekande sol som värmer på är kanske inte heller så avsvalkande.
Tyckte jag jobbat bra och verkligen längtade till att få hoppa i sjön för ett avsvalkande dopp som har varit ett långt uppehåll på eftersom inte vädret varit så lovande. Så jag belönade mig själv med att dra med mig papsen ut på sjön med ringen som är så jäklans kul. Så ni kan kanske förstå om jag är trött nu.
Ska bli riktigt skönt med chokladmassagen imorgon klockan 16:00. Tack pappa! ♥ 

                        

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Pappsen

Publicerad 2008-07-03 09:30:11

Hej Anna du är värd all masage du är bäst kram pappa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela