den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Publicerad 2008-07-17 16:49:33 i Allmänt,

Okej, jag ska vara ärlig.. Jag kan faktist inte slita mig ifrån bloggen. Nu känner jag att jag har all tid i världen till att blogga men för några dagar sedan kändes der därimot tvärt om.
Vi får väll se hur det går..
Åkte ifall in med min rasmus till vetrinären idag eftersom han har fått en böld på läppen som inte ser allt för bra ut. Så imorgon klockan 8 ska han in på operation stackarn.. Jag önskar han all lycka i världen att han blir bra!
Göteborg är också bokat och klart i det minsta detalj, fem stjärnigt hotell med hotellfrukost och en massa shopping plus pappa, kan detta bli bättre? 
Även på söndag nästa vecka drar jag med kööhlersgirls till öland och lever livet i en vecka behöver jag säga att jag längtar?
Direkt när jag har kommit hem från öland åker jag till italien med mamma och daniel <3. Ja, mycket som jag längtar till just nu.
Men nu blir det the hills! :)

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Soffan

Publicerad 2008-07-18 16:12:58

søt du ær :)



øland ska bli superkul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela