Blixar och dunder.

Publicerad 2008-07-05 18:33:24 i Allmänt,

Mot kvällningen öppnade sig himmlen totalt och regnet bara öste ner och åskan dundrade som aldrig förr. Även blixtrar blixtrade till på himmlen. Tycker synd om alla som är åskrädda. Personligen är jag inte rädd alls utan tycker det är mysigt att ligga inne i sängen med ipoden eller någon bra bok och lyssna på allt oväder som pågår utanför fönstret.
Jessica befinner sig på arvikafestivalen i detta oväder, jag säger ju det. Regn är typiskt festivalväder..
Ska snart påbörja kvällsmaten, tacopaj står på menyn. Jag som valde idag, igen. Svår med mat som jag är.. åh.


(Snook feat. T-Pain - Untouchable, goodie!)



annamaria;

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-07-07 11:09:16

Ja, 9D är och kommer bli saknade!

Gott med tacopaj hörru!:)

Postat av: Julia svarar

Publicerad 2008-07-07 20:07:55

Ja, den var helt klart värd pengarna, och jag som inte ens har följt serien...

Så för de som följt serien borde tycka den är ännu bättre! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela