9;ans bal.

Publicerad 2008-06-12 23:20:34 i Allmänt,

Så var det roliga helt plötsligt över.. Det är sjukt vad tiden går fort när man har roligt.
Den omtalade balen var igår kväll, jag gjorde mig iordning på make up store där hon sminkade en vardags/fest sminkning eftersom jag inte vill ha för mycket. Men resultatet blev ursnyggt och jag blev så fashinerad av henne att hon kunde allt om smink och vad som passa bäst på olika personer så jag var tvungen att fråga hur hon lyckas! Hon var ifall hur gullig och snäll som hellst. Fick med mig en asbra fondation, compact puder och läppglans hem som är bra mot huden.
Det blev att dra vidare ut till bergvik för att fixa håret på hårcenter där det skulle ta 2 timmar sa hon, men det gick på 1 timme att locka och sätta upp håret. Kände mig extra snygg när jag var klar. Bara att åka hem och klä upp sig lite extra sedan vidare till folkets hus för att bli insläpta så balen kunde börja. Kom in rätt snabbt och satte oss till bords, buffe stod på menyn.. Sen blev dans i hela 3 timmar, jag var inte den sista som var på dansgolvet kan jag lova.

Mina bruds var snygga som vanligt.


Efter 3 timmars dansande och klockan hade slagit 23:00 så var det roliga över.. mina fötter värkte eftersom jag rockat loss i högklackat, kanske inte det smartaste anna.. Var hur skönt som hellst att få av sig skorna och sätta sig ner i bilen.
Både jag och jessica, även det flesta var lite besvikna över att vi inte fick någon efterrätt så vi drog till mcdonals på kvällen och åt en mc flurry. Där avslutades kvällen.. Verkligen ett minne för livet, jag längtar tills student balen. Bara att börja räkna ner! ;)



annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela