full rulle.

Publicerad 2008-06-10 22:33:05 i Allmänt,

Prova hela kitet inför balen imorgon, är riktigt nöjd med mina inköp känner mig även riktigt snygg! ;)
Pröva även självhäftande axellösa bh som jag har laddat upp en bild på förut, den satt riktigt bra och var hur skön som helst. Kändes att den var värd varenda öre faktist, så den rekomenderar jag.
Morgondagen ser även bra ut, mycket som händer.

♥ Skolan, börjar 8:30
♥ Bästivalen klockan 11:00
♥ Sminkning på make up store klockan 14:00
♥ Håruppsättning klockan 16:00
♥ Bal 18:00

Jag tycker faktist det är kul att ha något att se framemot och inte vara långtråkigt. Utan gillar när det händer något hela tiden.
Ska börja göra mig iordning inför sovtime nu, vi hörs säkert inte imorgon eftersom det är mycket jag måste göra. Kanske på torsdag. Annars någon gång under helgen. bilder och annat blir det då, lovar! :)

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-06-11 15:29:18

FIN BLOGG!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela