happy girls!

Publicerad 2008-06-02 20:12:26 i Allmänt,

Att ett litet betyg kan höja stämningen så himla mycket. Jag och Karolina var överlyckliga dagen till ära för att ha fått reda på vårat mattebetyg, vad vi har slitit in i det sista. Men fan vad det var värt det. Vi hade skakat hand på om vi klarade det så skulle vi springa i bh och shorts runt skolan, vilket vi även gjorde! Vi var så enormt glada så det går inte att beskriva känslan!
På no:n idag fick vi oss en varsin bulle och dricka av lenny, han hade ett litet tal om att han kommer sakna oss och tackade för denna tiden, urs.. jag vill inte lämna honom! Han var ju inte världens bästa lärare men endå så skön person!
Beachvollyboll blev det på idrotten verkligen superkul men ruggit varmt så jag, julia, lovisa, jessica och emilia åkte direkt till mörudden och tog ett avsvalkande dopp, uppskattades verkligen!
Nu står grillen på glöd för nu ska jag fira! 
                                                  
                                                                     Jag och lenny!
                     

annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-06-02 22:23:05

haha, klockren bild! :)

grattis till matten, btw! :D

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-06-03 16:56:38

Grattis än en gång till matten :) Glad för din skull!:D

Postat av: Anna

Publicerad 2008-06-03 21:59:57

Svar till er båda: Tack sötisar! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela