Min farmor är den bästa!

Publicerad 2008-06-18 21:29:31 i Allmänt,

Det blev en riktigt härlig dag tillsammans med min farmor. Har inte hunnit med att vara där på länge så jag tyckte det var på tiden. Hon uppskattade mitt besök och bjöd på fika o mat. Även en massa prat.
När molnen gått bort gick vi ut och började rensa ogräs och klippa lite grenar. Det tog verkligen på krafterna kan jag säga.
Torrest (farmors hund) vad inte still en enda sekund utan skulle hela tiden bita och busa. Han fick ifall tag i min tumme när jag var ute och gick med honom så det gick hål och börja rinna blod så det blev över. Det är sjukt vad ett litet sår kan blöda så mycket.
Tackade sedan för mig och begav mig hemåt runt 5 tiden. Duschade och sånt. Gick över till lisafisa en snabbis och lämnade över hennes kläder, tack för lånet. Även skönt att höra att hon trivs på sitt sommarjobb. Kanske får besök av lilla mig snart, var länge sen man var på mörmolågstadium.
Sitter och småsneglar på fotbollsmatchen mellan sverige - ryssland. 1-0 till ryssland just nu. Men jag tror sten hårt på 1-1. Men endå bryr jag mig inte om det blir förlust ikväll. Fotboll har väll aldrig varit något för mig. Bara lite småkul när sverige spelar. Men sverige har sitt stöd ifrån mig ifall, så heja sverige glatt humör kämpa på tills ni dör.. eller hur går den? haha. Ni ser, lika dålig på hejaramsor också!
Morgondagen ska spenderas med Karolina, får se vad som hittas på.

(Söta torrest)


♥ annamaria;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela