minnen kommer tillbaka när man befinner sig på platser!

Publicerad 2008-06-30 22:10:25 i Allmänt,

Skönt att få sova i sin egna säng inatt och verkligen sova ut. Och inte sova osäkert på vandrarhem, aldrig mera att jag åker dit.
På eftermiddagen tog jag och jessica en cykeltur som avslutades med att vi satt i nätet på mörmons låg och mellanstadiet och pratade gamla minnen från 4-6:an. Jag saknar den galna klassen faktist. Det var alltid "dedära jävla bråkiga 6A som alla lärare hatade" Men vad jag älskade klassen.
Fick även intagningsbeskedet idag och jag kom in! :D Så sam/webb/media på infokomp här kommer jaaaaag! :D
När mamma hade slutat åkte jag, mormor och mamma ut till bergvik för shoppa lite.

        

1. Skor från vagabond med en roset där fram som inte syns dock.
2. korta shorts från gina.
3. linne från gina.
4. mysig kofta från mq.
5. nagelack
6. var tvungen att visa er mina fina hattar från liseberg.
7. bikini från hm som jag fick för ett tag sen men glömt att fota.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2008-07-01 02:12:48

är hon inte fin i den där ;)

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-01 14:27:16

Svar till J: haha, hon var riktigt pinsam! ;p

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-07-01 15:19:05

Fint!:) Men hallå.. vandrarhemmet var ju inte så farligt.. Haha :p

Postat av: Anna

Publicerad 2008-07-02 11:12:00

Svar till lisa: jo, lite farligt var det tycker jag att! ;p

Postat av: sara a

Publicerad 2008-07-02 21:56:09

du kommer gå med henrick, som gick i vår förra klass som inte klarar sig till tvåan. stackars dig.. haha:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela