nanana, det är de jag vill ha.

Publicerad 2008-06-16 16:34:29 i Allmänt,

Pusta ut.. nu sitter jag här och försöker minas vad jag har gjort under de senaste dagarna, men mitt minne kan man säga är som en guld fisk.
I lördags var jag med lisa ifall. Man hittar alltid på något kul med den tjejen. Det gjorde vi även i lördags. Tog oss en promenad mot kvällningen med kamran och tog massa fula kort och videos. Man känner sig så speciell när man är med dig lisa, jag älskar den känslan. Det är så att det ska vara du och jag, livet ut. Kvällen/natten slutade ifall i lisas säng med pippi och popcorn, mysigt.

Söndagen åkte jag och jessica ut till hennes sommarstuga för att rensa hjärnorna och andas lite frisk luft. Det stället är så underbart. Snart har vi även inskaffat en gummibåt för att ta oss till andra sidan (kossön) för att se om det verkligen var kossan som mua eller om det var du jessica :d
Vi grilla och kollade fotboll, hade tänkt att vi skulle dygna men jag slumrade till klockan 2 på natten så den dygningen blev inte av. Vaknade av att det oskade och regnade så jag gick upp och stängde fönstret och somnade om tills klockan slog 12.
åkte hem till ön igen på förmiddagen, svängde förbi oliven för att få oss lika käk (skräll oss)
Jag har även smittat av mig så nu är även jessica förkyld, hihi. Så vi låg och dega i hennes säng tills jag åkte hem.
Mitt rum ser ut som ett bombnerslag men jag orkar verkligen inte städa.. får bli någon annan dag.

go låt, diggar!


annamaria;

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2008-06-16 17:23:44

ruggit skön låt :)

Postat av: jessica

Publicerad 2008-06-16 18:39:45

jag får komma och städa åt dig ;)

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-06-16 19:08:27

Jag är också förkyld, så tråkigt nu när det äntligen är sommarlov och man ska hitta på massor med kul!



Oliven gillar vi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela