snabb uppdate

Publicerad 2008-06-18 11:29:06 i Allmänt,

Nu de senaste dagarna har jag blivit otroligt rastlös.. så jag ringde farmor i går kväll och erbjöd mig att hjälpa henne med trädgården idag. Dock regnar det lite idag igen... men det kanske inte förhindrar oss? Det bara duggar lite i daxläge ifall. Annars får vi hitta på något inomhus. Hon har ju världens galnaste hund så vi lär nog inte sitta ner en långstund.
Och snart lyfter julias plan till turkiet, bara jag tänker tanken så vill jag också utomlands. Men jag får vänta några dagar tills det är min tur! :d
Ska börja göra mig iordning inför dagen.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-06-18 11:35:31

fin blogg du hade :o)

Postat av: Jaana

Publicerad 2008-06-18 21:12:58

hmpphh, vet, hon hade så vackert hår :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela