solen, vart är du?

Publicerad 2008-06-17 12:19:50 i Allmänt,

Det är rätt trist att vädret bara blir sämre.. Jag som vill bada och sola och njuta av mitt sommarlov i solen!
Julia har turen på sin sida och åker till turkiet redan imorgon, kommer sakna dig sötan! :) Mest av allt ville jag faktist följa med henne i resväskan! Men jag får vara kvar i kalla sverige..
Jag ska faktist snart till skolan och skriva på ett papper. Ska även försöka och hinna med att gå ut och gå. , har varit dålig med träning på sista tiden. Städning på rummet måste också bli av idag, för det är idag jag har tid med det.
Lisa sommarjobbar hela veckan lång i 3 veckor till tror jag, hon verkar trivas på mörmonsfritids! :) Tillbaka i sina barnsben igen.
Har inte så mycket mer att tillägga mer en att dagen blir rätt slapp från mitt håll, jag behöver en sån dag så att min förkylning kan försvinna någon gång.

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Julia svarar

Publicerad 2008-06-17 13:01:09

Haha, tack ska du ha!

Jag ska simma, snorkla, bada och allt åt dig! och om inte min resväska vore så liten hade du fått följt med, promise;p

ha en trevlig midsommar, vännen! <3

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-06-17 16:26:47

Jobbar tre veckor:)<3

Postat av: Malin

Publicerad 2008-06-17 18:46:56

snart kommer sommaren tillbaka?=

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela