sommarlov, here i come!

Publicerad 2008-06-01 21:33:13 i Allmänt,

Vilken toppen helg det har varit. Jag kan verkligen inte klaga på nått. Har varit super härligt väder och jag har bara njutit av varje sekund.
Hela helgen har jag umgås med lisa. Sofie och Mari anlände ju till sverige så det var riktigt trevligt att träffa dom igen! :)
Det blev ett dopp på edsviken idag så varmt och skönt. Åkte hem senare och har bara legat ute och solat hela dagen lång, man har ifall fått färg (jippi) Ska bli fint väder hela veckan framåt nu också, super! :D Blir kanske en diss på soldusch ifall, kan ju iställer ligga ute i solen och få färg istället inför balen.
Blir även en oseriös och onödig vecka i skolan nu, men inte långt kvar vilket är bra! :)
Jag är ifall lite pirrig inför mitt resultat som jag ber om att jag får reda på imorgon, hoppas hoppas!

annamaria;

Kommentarer

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-06-01 22:38:08

Härligt att du underhöll oss med ditt gitarr spelande och Patrik fick verkligen fart på glöden ;D

Vi älskar vädret!:D

Postat av: Soffan

Publicerad 2008-06-02 01:08:29

det har vart sjuuukt kul att träffa dej din galne onge! ser redan fram emot nästa gång ;p pusspådä ex-grannen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela