trötter!

Publicerad 2008-06-26 23:25:30 i Allmänt,

Gäsp, gäsp och åter gäsp i stora lass.. varför är jag så trött fast jag sover långt in på förmiddagen? Inte alls skönt när jag gäspar heller efersom jag har varit förkyld så spränger det i öronen när jag gäspar eftersom jag har ganska lätt att få öroninflamation då.. not fun.
Det var tydligen torsdag idag, det har gått så otroligt fort denna veckan. Jessica kom ifal till mig runt halv 1. Då vi satte på filmen bondgården, jag verkligen rekomenderar er att se den filmen. Den var verkligen hur rolig som hellst. Ifall den lilla coola musen, fett cool.
Mormor kom senare på dagen då vi fikade med henne tills mamma kom hem. Drog då ut på en cykeltur, dock hade jessica otroligt mycket energi i sig så jag blev nästan rädd ett tag.
Åkte till maxi med mor och mormor för att handla lite tills jag åker till göteborg. Jag och jessica tog ytligare en cykeltur som slutade hemma hos jessica då vi kollade på en dålig film som jag nästan somnade till så jag drog hem innan ögonen sloknade.
Ska nu bege mig till sängs för imorgon är en ny dag! ;d

 

annamaria;

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2008-06-26 23:29:48

Hahahhaah vet intevad som flög i mig ;d

"dock hade jessica otroligt mycket energi i sig så jag blev nästan rädd ett tag."

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela