Nu är sliten från min sida över!

Publicerad 2008-06-04 21:56:08 i Allmänt,

Nu har jag tagit mitt sommarlov för nu är jag klar med precis allt i skolan, inget mera jobb och slit ifrån min sida till mörmoskolan. Aldrig mera! tack gode gud, för jävlar vad jag har slitit in i det sista med allt. Var verkligen en lättnad att sy i sista knappen på skortan idag, tack och hej för denna gången var det enda jag sa när jag var klar. Blir inte så mycket jobb i skolan framöver heller eftersom vi ska ha kärlekstema (haha) även bästivalen, det ser man fram emot. Även balen är ju om en vecka, sjukt vad tiden har gått fort. Ser fram emot balen som ett litet barn innan julafton. För jag ska leva i lyx för en dag och kung för en natt. För gårdagen blev det att dansa i hela 2 och en halv timme för att träna på vals och andra discodanser, känner att jag var lätt den bästa! Så akta er för här kommer balens drottning och intar dansgolvet, dock utan kavaljer.
Kan ju säga att alla 9:or fick sina höfter svänga rejält igår, riktigt trevligt.
Camilla kom även en snabbis till skolan idag endast för att säga hej, det var länge sen man såg den människan. Synd att man har tappat kontakten lite, vilket jag verkligen inte vill ska hända.
Dagen spenderade jag med karolina som fick äran till att färga mitt hår så jag slipper se min blonda utväxt. Blev riktigt fint så tack karro! :) Vi tog oss sedan en liten promenad som slutade med att vi satt på marken och bara pratade om allt möjligt. Fick ju även se lite 92:or guys lite fotboll, rawr!

                           


annamaria;

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2008-06-05 10:04:07

Du SKA verkligen vara jättenöjd och stolt över dej själv,Anna.Du har gjort en dunderprestation och kämpat såååå...Det ger resultat och nu ska du verkligen njuta av sol,värme och bad och glass och kompisar,,och roliga saker.Jag älskar dej och önskar dej all lycka...jag är så glad och lycklig över att vara din mamma...Härliga unge...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela