Det är mycket man måste göra.

Publicerad 2008-06-10 15:35:39 i Allmänt,

Han inte vara så aktiv här igår pga några anledningar..
Är endast chill i skolan nu det senaste dagarna, vilket kan bli lite långtråkigt också.
Åkte in till staden med Jessica igår för att vara med som smakråd när hon skulle handla det sista tills balen. Så skulle vi även kolla efter present till karin, fick bli en choklad-praliner-tee m.m påse, med lite gott och blandat i från chokladaffären som ligger i mitt i city. Hittade även en riktigt sommarfin klänning från gina som jag var tvungen att köpa, tyckte även att jag var värd den.
Vi åkte senare ut med jessicas moppe för att hitta en ny badplats men efter att ha åkt runt på en skogsväg i nästan 45 minuter så gav vi upp vårat letande, vi var ju helt vilse också.. Hittade ifall ut till tynäs där vi satte oss på en brygga och åt upp vårat fick och även matade ankorna som gästade oss. När vi ätit upp och så skulle jessica köra hem mig med moppen då vi tog innevägen för att slippa all trafik. Vilket vi kanske inte skulle ha gjort.. En bil kommer från höger sida och ser inte mig och jessica som står stilla nedanför backen för att vänta tills bilen kört förbi, när bilen svänger och kört rakt på oss.. Lyckligt nog så gick det bra med både oss och moppen, kanske lite delar som måste bytas på moppen men bra att det gick så bra med oss. Jag brände mig på avgasröret och fick ett bränmärke på insidan av smalbenet och jessica fick styret i magen och blev lite chokad. Några tanter från gårdarna runt omkringt såg vad som hände och kom till unsättning. Så ni kan lungt pusta ut, vi överlevde! :)

Har ju kärlek/vänskaps tema i skolan och jag, julia och jessica blev klara med våran fifiga uppgift på bara några minuter så vi har inte gjort alls mycket i skolan. Så jag, julia och patrik åkte till hammarlunden idag för att kolla på deras cabare. Hängde även med in i hammarlundensmatsal med flera mörmoelever och startade upp ett matkrig. ;)
Åkte senare tillbaka till skolan för att ha redovisning sen fick vi sluta runt 1.
Ska ta det lungt idag eftersom jag är förkyld såhär inför bal och avslutining, JIPPPPPI.. nat.
Även beställa lite blommor och skriva kort till jocke och annika, våra mentorer. Ikväll blir det ifall gossip girl, ska även försöka laga lisas wook som lisa är mästerkocken på att tillaga, hoppas bara att det smakar lika bra när jag gör det. Tror jag kanske itne men, påtal om lisa, den filuren var det rätt så länge sen man såg. Miss you sötis!
Imorgon nalkas det även bästival och bal klockan 6 utanför folketshus, be there!

Klänningen från gina!


annamaria;

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2008-06-10 15:49:47

Tur att det gick bra med er!

Mycket fin klänning. Själv provade jag exakt samma och var såhääär nära att köpa den. :)

Pirrig inför balen? ;d

Postat av: Emilia

Publicerad 2008-06-10 16:18:33

Säger som Julia: Tur att det gick bra med er!

Gillar klänningen, har ju en likadan :) Eller hur är den härlig att ha på sig :)

Postat av: JOnna

Publicerad 2008-06-10 22:27:50

svar: ja låten är jätte fin!



söt klänning btw

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela