god kväll världen.

Publicerad 2008-06-23 23:48:22 i Allmänt,

Känns som man har haft fult upp hela tiden och inte hunnit tagit sig samman för att kunna blogga de senaste dagarna.
Visst, det har regnat och regnat dagar i sträck med åt det har det blivit mysiga filmkvällar med mysigt folk. Mycket socialare och trevligare än att sitta vid en dator och låta fingrarna gå i ett.
Men nu har jag faktist tagit mig samman och sitter ensam för att minnas vad jag har gjort under de senaste dagarna.
Men som sagt mitt minne är som en guldfisk..
Midsommar blev det i fredags ifall då solen strålade och det var så härligt. Vi fick äntligen sol på självaste midsommar, det bugar vi och bockar för. Jag och mamma var bjudna till grannen, ingen mindre än tha kööhlers! Där var det liv redan från start till slut. Åt riktigt god mat ifall det som gick att äta enligt mig. Jag är ju somsagt riktigt petig när det gäller mat. Kan kännas riktigt störade och pinsamt ibland. Men that´s it... Ifall.. Jag och Lisa stog för att fixa ihop en 3 kamp till de äldre fick bli irläns julafton, hoppa säck och kasta ägg till varandra som nicole fick på sig och även anders fast i håret, haha. Resten av kvällen spenderades med att sjunga våra vackra sångröster hesa med singstar. Gud vad vi sjöng högt med gud vad det uppskattades och kul var det. Mer och mer folk ville joina, bara kul :d
Midsommar slutades på statiol mitt i natten för att köpa korv men det blev muffins och festis. Rolig kväll med härliga personer som gjorde kvällen.



Helgen spenderades även den med lisa. Sofie och Mari kom även till Sverige under midsommar helgen så var alltid lika kul att träffa dom igen. Dock var det endast regn, regn och åter regn som öste ner utanför fönstet. Men vi myste till det med filmkvällar och myste till det lite extra. Alltid lika mysigt med allt folk som ingår i kööhlers kretsen. Älskar de människorna så är det bara. Tack för att ni finns. Speciell nu när livet känns som en berg och dalbana.
På tal om berg och dalbana så bokade jag och lisa tåg+liseberg+boende i göteborg tills den 28 juni. Ska bli så underbart att få komma bort lite och spendera tid med lisa, vi behöver det. Få ha riktigt kul och bo ensama på vandrarhem tillsammans med andra. Ett litet äventyr lär det nog bli av det hela eftersom varken jag eller lisa är så bra på att hitta i göteborg. Men det återstår att se. Tur nog så finns våra mobiler till hands om det skulle vara något. Jag längtar ifall tills vi får åka iväg.
 Även mormor kommer till oss nu i veckan. Ska bli kul att träffa henne igen. Jag hänger nog med henne hem till färnbo och kollar läget där i några dagar för att få mig på andra tankar. Saknar stället och personerna där borta också!



Love u everybody.
eran annapanna! ♥

Kommentarer

Postat av: soffan

Publicerad 2008-06-25 14:38:42

goding ær du! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela