oh, happy day!

Publicerad 2008-06-06 20:49:21 i Allmänt,

Solen steker och det är sommar, jag älskar´t.
Träffade pappa för att äta på casanova i dag, favoriten på min sida. En italiensk resturang i stan. Jag rekomenderar den starkt.
Vi åkte sedan vidare för att hämta upp daniel sen till coop för att inhandla lite fika tills när vi skulle ut på sjön. Jessica joinade även hem till mig där vi packade i bilen sen drog vi till mörudden och åkte båt med ring efter, så himla kul. Jag skrattade hela tiden, blir att göra om igen och igen och igen! :D Fick ifall tillbringa dagen med älskade daddy, det var det som var meningen! :) <3
Jessica kom lite senare till mig igen så vi mötte upp julia för att åka till coop för att handla stuffs för morgondagen, dock hade dom inte någon svensk fläskfilé utan dansk. Vi alla 3 tvekade på att det var utlänsk så vi åkte till rimi men ingen svensk fläskfilé där heller så vi fick ta en dansk endå.. Så ville jag bestämt grilla majskolv men rimis kylar och frysar hade gått i sönder så det fanns ingen majskolv så vi fick cykla tillbaka till coop så jag äntligen fick min efterlängdade majskolv så jag kunde vara tyst. Inhandlades även årests första kulglass som satt fint i magen, mums.
Mellanlandar hemma nu för att äta grillat, ska ut senare får se var dom hittas på. Bada hoppas jag för jag dör snart i denna värmen.




annamaria;

Kommentarer

Postat av: En trogen läsare!

Publicerad 2008-06-06 20:54:14

åh, det såg kul ut! :)

Väldigt fin blogg och roliga inlägg, go girl!

Postat av: julia

Publicerad 2008-06-06 21:02:30

kul!

jag ringer dig nuuuuu! :)

Postat av: Daddy

Publicerad 2008-06-06 21:14:03

Ja Anna detta gör vi om ofta hoppas hela tjej gänget vill vara med älskar dej min dotter

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-06-06 23:31:28

Du åt ju kulglass förra helgen i bägare? ;P

Postat av: stina

Publicerad 2008-06-07 11:44:55

gud vilken härlig bild! sommar<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela