sommardagar är det bästa som finns!

Publicerad 2008-06-06 00:58:06 i Allmänt,

Så var den sista seriösa skoldagen över under högstadiet.. nästa vecka är det bye bye forever! Fick ifall mitt efterlängtade MVG+ i hk, kändes hur skönt som hellst. Stämningen under dagen höjdes ett späp tack vare annikas gulliga kommentar! :) Som även bjöd på glass och kakor!
Fick sluta runt halv 1 så jag åkte med julia och matilda till trumma för en sola och bada dag! :) Åkte först till ica för att köpa lite smått och gott. Jag var den enda som vågade bada, 2ggr till och med. De andra enbart solade och göttade sig! :)
Vi drog vidare hemåt, dock så var oturen på min sida idag igen så jag fick punka på cykel. Tycker att min cykel inte känns så hel längre.. Så jag fick gå hem med cykeln men julia var söt och drog liten bit hon också, ett plus till henne.
Jag fick världens mysigaste idé om att äta tacos på mörudden vilket vi även gjorde. Fullt mys, jessica joninade även i sista sekund. Blev även ett dopp på mörudden för att svalka av oss lite. Vi mötte senare upp karro, kim och patrik så vi drog till huc för att lira lite volley boll men det blev inte så mycket spel av det hela så vi dissade det och mötte lovisa och emilia. Kvällen/natten slutade hemma hos mig bänkade i soffan för att kolla på beck.
Mysig dag och vädret håller i sig, perfekt!

solning på trumma. Även badning för min del.


Mys med tacos på mörudden.


badning vare ja!


annamaria;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-06-06 15:09:39

fullt-mys-dag! :)

Postat av: soffan

Publicerad 2008-06-08 07:17:06

din cykel mår inte bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela