fredag

Publicerad 2008-03-14 20:19:13 i Allmänt,

Då sitter man här på en fredags kväll och käkar lite godis med mysdräken på. Hur skönt som hellst. Hade faktist ingen lust eller ork att göra något ikväll, jag är helt enkelt trött efter en hel veckas skola. Så det har tagit en del av mina krafter. Får gå och lägga mig i skaplig tid i kväll och vakna upp pigg. Ska ju faktist ha en myskväll med jessica imogon, det var inte igår faktist. Så melodifestivalen och nått onyttigt står nog på listan. Det är ju en självklarhet om det är anna och jessica vi pratar om. Ska ifall bli mysigt, hon ska även sova här. Dubbel mys...
Förut hade jag inget bättre för mig så jag åkte upp till ishallen och där var även julia och hannah som fick mig på gott humör, vilka godingar alltså. Var väldigt kul.  Julia fick ju trots allt ta i en mänskig batong, haha! ;p
Nej.. nu ska jag bege mig till tv:n med min godisskål och mysa med mami och papi framför så det kan låta.

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela