gymmet

Publicerad 2008-03-19 22:06:41 i Allmänt,

Blev riktigt pigg och glad över vädret som var idag. Soligt och fint, dock snö kvar på backen men. Jag och Emilia jobbade så bra på svenskan idag så vi la oss och kollade ut genom fönstret och kollade upp mot himmlen, man får verkligen sommarfeelings. Vill bara att sommaren ska komma nu!
Hurtiga jag följde med papi till gymmet och sprang av mig lite även pumpade lite extra. Kändes riktigt gött efter att jag verkligen gjort bra ifrån mig. Alltid kul att träna, man blir även glad av det med.
Top modell fick man ju såklart inte missa idag heller. Lika bra som vanligt, ingen bitchfight idag heller, synd d. :)
Nu ska jag göra mig iordning inför sovtime! Är riktigt trött nu. 
 
Sweet dreams!

äny;

                                                      image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela