helgen, here i come!

Publicerad 2008-03-29 00:12:16 i Allmänt,

Så är det full fart mot helgen.. får njuta det sista av lovet innan skolan börjar igen.
Har väll inte gjort något specillt på lovet mer en att bara tagit det lungt och varit med kompisar.
Igår var jag med lisa och vi åkte in till staden för att sola och sedan hjälpa sofie med flyttstädningen, som redan på söndag flyttar utomlands, bara till norge som tur är! :p inte såå himla långt ;d

Men lisa gillar jag, hon kan verkligen få en på topp när man mår som sämst och hon finns alltid där när man verkligen behöver henne och jag är tacksam över att jag har henne nu i den situationen jag är i nu. Så tack för att du finns lisa! Jag älskar dig!
Även jessica, min lilla roliga filur som får mig att skratta så jag får ont i magen. Även du är specill för mig, tack för att du finns!
Även mamma ska ha en stor kram om inte mera för att hon är den hon är. Hon får mig att se ljuset i det mörka. Man har henne att luta axeln mot i motgångar. Jag älskar dig, min bästa mamma!  

Idag grillade jag och jessica korv på kära kilene, vi fick ta oss en liten vandring innan vi beslutade oss för vilken grillstuga vi skulle ta :p Eftersom den vi hade siktade in oss på var upptagen.. typiskt.
Men en egen grillstuga fick vi och jag styrde upp elden. (jag har ju varit en trogen scout i min barndom) och ingen skogsbrand blev det som tur var heller inte! Så grillad korv fick vi i oss ifall. Vi satt och prata om att grilla korv var det länge sen man gjorde, man borde faktist göra det lite oftare för gud så mysigt det är. Men lite varm choklad och lite mojs så är det somsagt urmysigt.
Sitter här och pratar med Camilla (min barndomsvänn) på msn, guud vad länge sen man träffade henne. Hon har bara flyttat till ynka kil, men endå träffas vi för sällan. Jag saknar henne sjukt mycket ifall. Vilka sjuka minnen man har med henne också, sitter faktist och småskrattar lite för mig själv samtidigt som vi rabblar upp massa olika minnen vi har tsm! Bruden är bra och saknad helt enkel. Söt är hon för den delen också, det har hon alltid varit. Men extra söt nu i sin ålder. Titta bara på bilden, ja hon är att sig lik lilla camilla! :)

image30

ha de bra! :)

Äny;

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2008-03-29 10:42:57

"full fart mot helgen" inge wannabe! :p

Postat av: julia

Publicerad 2008-03-29 10:44:07

jag finns också här för dig, btw! det vet du.

Postat av: pappa

Publicerad 2008-03-29 20:38:50

Det gör mej ont Anna att du mår dåligt av detta
men har du inte någon gång tängt hur pappa mår och varför pappa ger upp äktenskapet med mamma alla bara skiter i mej utom när något skall lagas eller köpas men det är vell så vi pappor skall vara bara vara där när något är trasigt sen kan vi vara i källaren och mamma sliter ju sååå och är trevlig fan vad jag är trött på detta Anna prata med mej för fan i stället för att sitta här och pladdra
Pappa mår skit dåligt han med så fort papperen är klara på banken flyttar jag ( man saknar inte kon från båset är tomt) älskar dej anna över allt annat du är ju min fina dotter snälla förstör inte
vår relation
KRAM PAPPA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela