jessica idag.

Publicerad 2008-03-02 18:50:17 i Allmänt,

Gud vad lovet gick fort.. Har väll inte varit världens bästa precis men.. Har ifall fått sovit ut en hel del, skönt det ifall.
Sista dagen på lovet tillbringa jag med jessica. Hon fick bli offret till att färga mitt hår. Det blev faktist väldigt bra, jag är nöjd. Bättre än orange/gul som jag var innan när jag blekte det. Vad ju tvungen att bleka det innan jag skulle färga den färgen jag viljat ha. Eftersom jag var så mörk innan. Men nu är jag mer åt typ ljusbrunt hållet ;p
Vad vi ska hitta på nu vet jag inte, jessica sitter och målar av mig just nu. Man får väll se resultatet snart. hähä!
Imorgon drar skolan igång igen.. känns inte alls kul. Eller det enda jag ser fram emot är att träffa alla gullungar igen. Men annars suger det. Har ju även ett prov på tisdag som jag måste göra...

Ha det bäääst!

Kände att denna bilden passa in, för så glad är jag inför imorgon!
image16

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-03-03 17:10:52

hah, nice bild ;) men håret belv jättefint :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela