Keep going.

Publicerad 2008-03-23 23:47:01 i Allmänt,

Det är faktist grymt roligt att se att min statestik på blogg bara stiger fortsätt i samma stil som ni gör, blir super glad :D Även släng in några kommentarer får ni ju inte glömma ;p

Det var ju riktigt soligt och fint imorse så jag och jessica tänkte åka till kilene och gå milen med mamma. Men när vi kom dit hade jag tagit på mig för lite kläder och mammas kompis kom dit så jag och jessica tog bara 2,5 km istället medans mamma tog 5 km :p
Medans jag och jessica väntade på att mamma och lena hade gått klart la vi oss på trappan och stekte i solen, var nästan på att somna så gött var det.
Vi åkte hem igen och jag städade rummet riktigt ordentligt, hur skönt som hellst. Städning är kul när man väll är igång. Jessica åkte hem på eftermiddagen så jag åkte vidare till karolina där vi satt och snackade lite sen drog vi vidare till ludde. Spelades monopol som jag kanske kan säga rakt ut att jag sög på eftersom jag aldrig har förstått mig på det spelet. Men karolina tog spelet på fullt allvar så det var bara att spela på. Som tur var gav vi alla upp efter att vi inte spelat så värst länge.
Ska sätta på en film nu. Blir nog en askungs saga eftersom det är en av mina favoritfilmer som jag bara kan se om och om igen, jag grinar lite mycket i slutet endå.

Dröm sött folket.

äny;


image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela