långfredag igen.

Publicerad 2008-03-21 19:21:09 i Allmänt,

more about låångfredagen..

 Mami skulle ut ikväll fick jag äran till att sminka henne :) Hon blev riktigt fin faktist =)
Även daniel skulle bort till sin fruga och slaggar hos henne så det blev bara jag och pappa hemma ikväll. Så jag stanna hemma även jag för att mysa lite extra med bara papi. Vi tog bilen till coop och köpte lite godis och dricka som ska ätas när vi kollar på let´s dance! Karl-petter är fortfarande kvar, då är det nått att kolla på ifall. Han är såå söt och en äkta värmläning, man kan bara älska honom helt enkelt.
Nu lämnar jag datorn för kvällen och beger mig till vardagsrumet med godispåsen i handen. Tv och mys med papi, i love it.

Puss da!

äny;

                                                          .image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela