lördag.

Publicerad 2008-03-15 11:21:34 i Allmänt,

Godmorgon mina kära bloggläsare, eller där kanske jag ljög lite. Jag har nog inga bloggläsare kanske. Och morgon är det inte för mig, jag gick faktist upp 9 i morse! Gick och la mig tidigt igår för jag var så himla trött. Fick faktist en redig kick och började städa hela huset, bra gjort av mig faktist. :) Ingen hemma heller, bara jag och lilla rasmus förstås! Så jag passade på och städa när det inte var någon ivägen. Fint och rent blev resultatet. Sitter nu och väntar på att pappa ska komma hem då vi ska in till stan och kolla på balskor. Bra att vara i tid med sådana saker har jag faktist märkt. Även hämta hem min balklänning med. Jag ser verkligen fram emot balen som dock är i juni men dagarna bara kommer som vinden har jag märkt. Det går så himla fort... 
Senare idag ska jag in till stan och möta upp jessica och S då vi beger oss till fresh sun och lägger oss i ett varsit solarium och får lite färg på våra vinterbleka hyar. 
Ikväll är det även final i melodifestivalen, det får man bara inte missa! Ska ifall inte jag göra. Jessica och Jag ska sitta och kolla med kanske morötter och dipp, såå gott och det var år sen jag åt det. Har faktist blivit väldigt sugen på det de senaste dagarna! :) 
Nu ska jag åka in till staden. 

(Favorit i repris)
image17

Hörs. 

äny.

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-03-16 17:09:15

vad är de för klänning?:)

Postat av: lovisa

Publicerad 2008-03-17 08:35:53

okej, klart jag ska gå ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela