måndag

Publicerad 2008-03-24 20:47:30 i Allmänt,

Var ju som sagt jessicas dag idag. Jag åkte hem till henne där även tjocka släkten satt samlade och paketöppning blev när jag kom eftersom jag var lite försenad pga att jag skulle köpa lite mera saker till 16-åringen. Hon blev ifall nöjd över sina presenter tror jag. Kakor och tårta blev det självklart också, riktigt smarrigt.
Eftersom hon fick singstar i present har vi sjungit eller rättare sagt skricksjunigt våra röster hesa! Volymen nästan på max! Det var faktist riktigt kul. Såklart var man överlägsen.. men det var redan en självsäkerhet. Nejdå, nu ska jag inte vara sån..
Hade även ett långt samtal om ballkläningar och ingen av oss fattade vad den andra pratade om, så det blev väll endel "men du fattar ju inte.." osv..

Ha en bra kväll. hörs!

äny:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela