Melodifestivalen

Publicerad 2008-03-01 17:18:30 i Allmänt,

Lördag vilket innebär melodifestivalen ikväll, ska äntligen se det. Har faktist inte haft tid de senaste lördagarna så jag har inte hunnit kollat, men Björn gustavsson har man självklart kollat på genom youtube. Han får man ju bara inte missa! :d
Har varit på stan en sväng idag för att köpa mera bleknigsmedel till håret eftersom att det blev för lite igår så mitt hår ser förjävligt ut nu. Hittade mig även lite kläder från vero moda :) Även två förpakningar blekningsmedel. Så nu ska jag bleka håret och sedan fägra det mörkblont/brun :) får se hur det blir. Alltid kul med något nytt, var faktist väldigt trött och arg på min förra fula färg.
Annars idag har jag bara tagit det lungt och ska även fortsätta med det. Så ikväll sitter jag framför tv:n och kollar på melodifestivalen! :p

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Postat av: T`

Publicerad 2008-03-01 19:17:57

Hoppas du får en bra lördagskväll, =)
kram Tessan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela