om igår fast jag skriver idag.

Publicerad 2008-03-23 09:34:50 i Allmänt,

more about påskafton...

Det var en riktig mysig dag igår. Åkte med mami och papi till skagens udde och kolla lite där. Sen hämtade vi upp jessica på vägen hem så hon följde med oss hem för att äta middag med oss. Fläskfilé, rostade rotfrukter, potatis och pepparsås stod på menyn, jummi! :p
Även efterrätt och massvis med godis slank ju ner också, det är ju åtminstånde påsk, då ska man passa på. Chokladpåskäggen är min stora favorit i påskgodis.
Senare letade vi efter en affär som var öppen och tack å lov var maxi öppet där jag köpte mörkbrun hårfärg eftersom jag känner att det är mer jag i mörkbrunt, känns bättre i det. Och jag passa inte i min orange/bruna färg som var helt missbildad. Nej, så bort med den och fixa nytt. Så nu är jag mörkbrun igen. Känns bra!
Jessica slagga även hos mig inatt och sover även fortfarande. Jag vaknade klockan 9.. phuu vad tidigt.

ha en bra daaag!

äny;

image22

Kommentarer

Postat av: CAZZIS

Publicerad 2008-03-23 09:39:01

Godmorgon ;)

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-03-23 09:42:12

God Morgon!

Postat av: cathrin

Publicerad 2008-03-23 09:42:32

snygg kamera!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela