Onsdag

Publicerad 2008-03-19 15:11:26 i Allmänt,

Matteprovet idag kännes lyckligt nog väldigt lätt. Jag hoppas på det bästa att det gick bra för mig. Men det är ju alltid så, tycker jag att något var lätt så gick det dåligt och tycker jag att det var svårt så gick det ganska bra. jaja.. Får ifall hålla tummarna på att jag åtminstonde blir godkänd.
Var även våran tidigaste dag idag, även den tråkigaste. Så ingenting roligt i skolan, om man bortser från folket.
Imorgon är det ifall sista dagen innan påsklovet, känns inte direkt som att det är påsk snart. Men jag är ifall glad över att få en veckas lov att se fram emot, det skulle inte skada om det var några mera veckor av lovet. Vad som händer på lovet får vi se när det kommer.

Hörs da!

äny

Kommentarer

Postat av: lovisapersson

Publicerad 2008-03-19 16:53:47

skolan är ju alltid rolig så länge jag är där;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela