orkadag, men endå lov!

Publicerad 2008-03-20 13:58:14 i Allmänt,

Det märktes redan på morgonen att detta inte kommer bli någon bra dag. Jag försov mig i morse men han ifall i tid till lektionen, tack för det.
Matte första lektionen som jag verkligen inte ville, vi fick reda på provet.. och självklart kugga man. Matte är som sagt inte min starka sida. Men det kändes verkligen som det gick bra när jag gjorde det, men det var som jag sa. Att när det går bra så går det dåligt för mig. Så jag blev lite smått grinig och fredrik blev lite grinig på mig eftersom jag var grining. Bra start på morgonen, verkligen!
Även på bygga bo fick man jobba själv eftersom friberg endast sitter och kollar på eller ligger på golvet med david i famnen och slåss.. så typiskt.
Dagen blev väll inte bättre av att jag fick både patrik och jhon på mig som skulle skojjbråka lite. Även där typiskt killar. Men jag ska inte säga nått, jag var lite bråkig även jag. :)
Hade matteolympiad sista timmen som är en tradition... helt onödigt. Inte en tanke att jag hade tänkt att lägga ner mig på det om det inte går på betygen. Gjorde ifall några tal sen gjorde jag annat. Även fick oss några äckliga rulltårtor med överdrivet mycket grädde på.
Jag åkte ifrån skolan idag med ett leende på läpparna ifall, för nu är det loooov!!!!!!!
Ska åka in till bergvik eller stan snart för att köpa lite stuffs även present till en som fyller år på måndag! :)

Ha en bra daaaaag.

äny;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela