Snö och frill

Publicerad 2008-03-25 00:50:49 i Allmänt,

Jag tror dom driver med mig, det snöar för fulla muggar ute!! Ska det bli helvinter nu i mars eller? Nej, jag vill ha sommar här och nu!
Visst, snön har sina fördelar och även nackdelar. Finns väll inget att göra åt, jag kan tuvär inte styra vädret.. om jag så gärna viljat. Man får ta vara på snön och göra något kul av situationen. Jag vill verkligen ut i backen för att åka slalom, har gått för lång tid sen sist nu. Pga att jag inte har haft varken tid eller orken.. Så har det även varit en dålig vinter i år med.. Men det ser ut som att vintern gör ingång nu. Vilket jag hoppas inte blir långvarigt.



Jag ska ju klippa mig om bara några dagar, den 4 april och har länge gått och grubblat över hur jag ska klippa mitt hår. Har kollat på lite bilder som jag tycker NI ska säga vad ni tycker om dom, även om dom skulle passa på mig.
Jag lägger ut några bilder så får ni säga vilka ni hissar eller dissar ;d ENJOY!

image26
(uppklippt med snelugg, lite busig frill)

image27
(ska jag ge luggen en chans med uppklippt)

image28
(helsnelugg med rakthår)

tack på förhand.

Puss da!

äny;

Kommentarer

Postat av: cathrin

Publicerad 2008-03-25 07:35:11

Den första frisyren gillar jag!

Postat av: emma

Publicerad 2008-03-25 10:53:57

antingen den första eller andra :)

Postat av: julia

Publicerad 2008-03-25 14:51:57

den första, helt klart! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela